Thursday 8 October 2015

KEM PENDIDIKAN LUAR SMK SRI BEDENA

KEM PENDIDIKAN LUAR SMK SRI BEDENA



"kamu dilahirkan untuk menang,untuk menang kamu perlu merancang untuk menang,bersedia untuk menang dan menjangkakan untuk menang"
assalammualaikum
sedikit perkongsian tentang gambar diatas,
dahulunya aku seorang yang takut pada ketinggian apatah lagi menjalankan aktiviti tali aras tinggi,selepas main dekat pangkor dengan zero(fazhirul anuar),peso(zhafir),athir,padil,aku dah tak taku pada ketinggian lagi dah,dan sekarang tgh belajar untuk lepaskan peserta pula.betul kata2 pepatah pengalaman mendewasakan kita.bnyak yang aku peroleh dari pengalaman.ok untuk gambar dibelakang masa handle aktiviti abseiling untuk student smk seri bedena sungai besar minggu lepas.masa nie aku dok stoper bawah jer,tukang2 bukak device,hehehe..insyaallah sautu hari nanti jadi pelepas kat atas.yang bestnya tentang sekolah nie,aku dapat 1 slot ldk,mcam biasa aku akan show off la kan dengan barang-barang aku,adidas attire,gshock..hahaha..lpeas tu waktu petang aku nak balik,ader la budak panggil aku,"cikgu,cikgu,cikgu ori nak balik ker,allaaa,esok cikgu datang x,harap-harap cikgu datang,tak best la tak der cikgu ori,cikgu datang ekh"..baru dapat 1 slot da mcam nie..hahahhaa..(walaupun pada dasarkan aku bukan belajar tok jadi cikgu,but,who know's..hahaha..sekian sahaja tok cerita kali ini,sehingga berjumpa lagi, C U LATER GAIS:)

No comments:

Post a Comment